Over ons

Bij Monteverde Nudging weten we dat de huidige keuze-architectuur in supermarkten en restaurants niet optimaal is. Onze filosofie draait om kleine aanpassingen die grote gevolgen hebben. Door een wetenschappelijke aanpak kunnen we slimme veranderingen doorvoeren die de presentatie van duurzame producten verbeteren. Dit verhoogt niet alleen de winst voor supermarkten en restaurants, maar maakt het ook gemakkelijker voor klanten om duurzame keuzes te maken. Met onze expertise helpen we uw bedrijf op een slimme en efficiënte manier te groeien.

Bij Monteverde Nudging weten we dat de huidige keuze-architectuur in supermarkten en restaurants niet optimaal is. Onze filosofie draait om kleine aanpassingen die grote gevolgen hebben. Door een wetenschappelijke aanpak kunnen we slimme veranderingen doorvoeren die de presentatie van duurzame producten verbeteren. Dit verhoogt niet alleen de winst voor supermarkten en restaurants, maar maakt het ook gemakkelijker voor klanten om duurzame keuzes te maken. Met onze expertise helpen we uw bedrijf op een slimme en efficiënte manier te groeien.

 Oprichter Monteverde Nudiging| M. Sc. Behavior Change

Ricardo Tan

‘Samen inzetten op een betere toekomst’

 

Mijn verhaal

Tijdens mijn opleidingen leerde ik hoe gedrag ontstond en ontdekte ik direct mogelijkheden voor verandering. De huidige situatie in onze maatschappij vereist namelijk cruciale veranderingen, omdat we ons laten leiden door negatieve maatstaven die ons worden opgelegd vanuit wereldschadelijke motieven. Gelukkig zie ik veel ruimte voor verbetering, vooral in het duurzame assortiment. Met mijn achtergrond kan ik de duurzame keuzes van mensen stimuleren op een manier die voor ieder bedrijf begrijpelijk is, namelijk winst. Kortom ben ik ervan overtuigd dat we duurzaamheid en winst slim kunnen combineren. Ik kan dan ook niet wachten om meer opdrachten aan te nemen en telkens weer te laten zien wat er mogelijk is!

© 2023

Monteverde Nudging. 

© 2023 Monteverde Nudging.